
Karácsonyi csomagok!
Kapcsolat Készüljünk együtt az ünnepekre! Hiába van még meleg, sőt vannak akik csak most kezdik a jól megérdemelt szabadságukat, mi nem tétlenkedünk! A Karácsony az
Egy cégnek az egyik legnagyobb reklámhordozója az, ha a dolgozók céges ruházatot viselnek. A cégesítés emblémázással jár. Arra gondoltam, hogy külön posztokban segítek,hogy mit kell tudni egyes termékekről! Természetesen rengeteg cég foglalkozik munkaruházattal (itt speciális igényeket is kiszolgálnak, mint például a kötelező előírásoknak megfelelő anyagokból készült védelmi ruházatok), de egy reklámajándékos cég is tud segíteni kiszolgálni a kért iigényeket!
Mit tesz egy Eszköztanácsadó? Segít kiválasztani a megfelelő terméket, teszteli, hogy mik azok az anyagok amik bírják a mosást, nem nyúlnk ki hamar, jó az anyaguk, árban megfelelőek lehetnek, illetve segítenek az emblémázással kapcsolatos kérdésekben.
Magyarországon vannak márkák, amik ismertebbek és vannak amiknek nagyon jó neve van a piacon. A forgalmazóktól jobb esetben csak viszonteladók vásárolhatnak, de ha egy laikus vagy egy céges dolgozó, akinek nincs nagy tapasztalata ruházati szempontból, hirtelen egy nagy káoszt láthat maga előtt!
Mit kell tudni a pólókról?
Vannak tiszta pamut, kevertszálas és műszálas anyagból is, illetve vannak olyan pólók amik pamutból vannak és elastánt tartalmaznak.
Általában a cégeknél nagyon fontos az ár, és az is, hogy jól nézzen ki a termék! Ami még érdekes lehet a szín, mert vannak cégek akik ha a hupilila logójukhoz akarnak ruhát választani, máris szűkül a kör. Van, amikor fontos a moshatóság, pl 60 fokon lehessen mosni a terméket, de ezt külön jelzik a termékek adatlapján!
A póló vastagsága nem függ a minőségtől. Találkoztam már olyan cégvezetővel, aki azt gondolta, hogy csak a 240 g-os vastag galléros póló lehet jó minőségű, de volt olyan akinek az a véleménye, hogy nyáron nem lehet 180 g-nál vastagabb pólót felvenni, mert nagyon meleg van. Ezeket a kéréseket megértem, de véleményem szerint, egy 190-200 g-os póló tökéletes minden évszaknak és ha jó az alapanyag, akkor 1 évig minimum kitart a termék!
Van aki abban hisz, hogy 65% pamut, 35% műszál legyen az anyaga a pólónak. Nem mindenkit lehet meggyőzni, meg nem is feladatom, de ha ismerem a termékeket könnyebb elmondani a tapasztalataimat, mintha magától kellene kitalálni egy laikusnak.
Ez egy Eszköztanácsadó feladata!
Megvan végre a céges ruházat, de hova tegyük a logót? Hogyan?
Kezdjük előszőr az emblémázási lehetőségeket. Egy pólót lehet hímezni és nyomni!
Vannak cégek akik arra vannak szakosodva hogy többfejes gépekkel hímzéseket készítenek. Ezek a gépek nagyon okosak, de elég hangosak! Természetesen cérna nem tud színátmenetes logót hímezni, illetve vannak esetek amikor a logó milyensége miatt nem is tud szép lenni a hímzés. Itt tényleg fontos, hogy elmagyarázza valaki, hogy mit miért jó, de ez nem mindig sikerül…
Volt egy Ügyfelem aki szerint egy nagyobb szöveg hímezve egy póló hátán, nagyon-nagyon szép! Miután elmondtam neki, hogy a dolgozóit zavarhatja a nagyméretű embléma, rövidre zárta, hogy mindegy…
Hímezni több helyre lehet, de miután 8 cm körül van az ideális maximum szélesség, amit vagy a bal mellre, vagy hátul a gallér alatt érdemes elhelyezni. A galléron a hímzés szerintem már nem divat, de van akinek ez tetszik, illetve a 2 ujj is ott van ami emblémázható!
A hímzőgépről mesélek külön, de senki ne gondoljon a varrógépre, mert ez nagyon más!
Galléros póló nyomásáról írok hamaraosan!
Addig is ha segítségre szorulsz, írj bátran!
Több mint 20 éve dolgozom a marketing és reklámajándék szakterületen. Ennek köszönhetően széles körű tapasztalatokkal és mélyreható ismeretekkel rendelkezem mind a cégek, mind a szolgáltatók szemszögéből. Tudom, hogy milyen kihívásokkal jár egy cég működtetése, és hogy milyen fontos szempontokat kell figyelembe venni mind a pénzügyek, mind a minőség terén.
Kapcsolat Készüljünk együtt az ünnepekre! Hiába van még meleg, sőt vannak akik csak most kezdik a jól megérdemelt szabadságukat, mi nem tétlenkedünk! A Karácsony az
Tollat mindenki használ. Ajándéknak is jó, de csak akkor ha nem dobják ki, vagy nem teszik félre azonnal.
Egy reklámajándék akkor válik igazán jóvá, amikor több szempontból is kielégíti az ügyfelek és a vállalat igényeit.